Polish Army Of Vietcong

Polish Army Of Vietcong

Ogłoszenie

Rekrutacja OPEN zapraszamy do składania podań : http://www.paofv.pun.pl/viewtopic.php?id=5 Klan Gry Vietcong : -PAOfV- Polish Army Of Vietcong

Zasady Forum

Art. 1: REGULAMIN § 1. Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, będzie miał natychmiast (bez ostrzeżenia) zablokowaną mozliwość pisania na forum. § 2. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp). § 3. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach. § 4. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum (tzw NTG) będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane. § 5. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane. § 6. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane. § 7. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 3. § 8. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników. § 9. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban). § 10. Sygnatura nie może zawierać więcej niż jednej grafiki oraz ma mieć "przyzwoitą" długość (wielkość). § 11. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen. § 12. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa. §13. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak inny użytkownik. § 14. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wielogwiazdkowych (***) itp słowach. § 15. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM). § 16. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum. § 17. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For. § 18. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń (tzw OT). § 19. Sprawy typu "przyślij też do mnie na moj_mail@adres.pl" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM). Posty tego typu będą usuwane. § 20. Zakaz podawania linków do stron Porno i rozebranymi do naga ludźmi. § 21. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem". § 22. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru. § 23. W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu, a dopiero później (w razie nieotrzymania odpowiedzi /nie jej braku/) z Administratorem. Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do moderatora danego działu. § 24. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin (oczywiście mowa o poście jedynie z taką treścią, jako dodatek jest to dozwolone). Od tego jest moderator czy Administrator. § 25. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy również być konsekwentnym. § 26. Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warez'ów za pomocą tego forum jest zabronione (sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi otrzymaniem bana. § 27. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana. Art. 2 BAN § 1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, IP lub i jedno i drugie. § 2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum (Może przeglądać jako gość). § 3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami. § 4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników. § 5. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum. § 6. Osoba, która zostaje wyrzucona przynależy do grupy: "Wygnani". § 7. Alternatywą bana (lżejszą wersja) jest forma nadzoru nad daną osobą, polegająca na potrzebie zatwierdzania wszystkich jej postów przez moderatora. Art. 3 ADMINISTRATOR § 1. Administrator ma prawo zmienić regulamin. § 2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum. § 3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale Forum (Inne tematy - WWW). § 4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny. § 5. Administrator ma prawo otwierać zamknięte wątki mimo woli tego kto ten wątek założył.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.blackhats.pun.pl www.wwefight.pun.pl www.vri.pun.pl www.ranbir.pun.pl www.perlenoire.pun.pl